11.20.2011

marugotobanana まるごとバナナ

I went  to a supermarket Maruetu today.
And I got my favorit sweets for suprising discount price.
It is "marugoto banana".
Looks is not good , but taste is very delicious.
Not too sweet and a whole banana is wrapped  by cream and sponge cake.
The price of this is usually about 200yen.
But I bought it only for 108yen today.
I was very lucky!

I bought 4 marugotobanana and  ate 2 ones  today.
I am afraid that I might put on weight.

日本語
今日はスーパー、マルエツに行きました。
そうしたら、私のお気に入りのおやつが驚くべき安売り価格で手に入りました。
それは「まるごとバナナ」です。

見た目は良くありませんが、とても美味しいです。
甘過ぎずに一本のバナナがクリームとスポンジで巻かれています。
価格は普段は約200円位ですが、今日は108円で買いました。
とても幸運でした。
私は4つのまるごとバナナを買って、今日2つを食べてしまいました。
私は増量するかもしれないと不安です。

0 件のコメント:

コメントを投稿